W dobie Internetu i niezwykle dużej konkurencji w social mediach, każdy twórca treści i przedsiębiorca pragnie rozwoju swoich fanpage'ów. W sieci można znaleźć płatne usługi pomagające w znacznie szybszy sposób rozwijać fanpage na Facebooku. Reakcje, polubienia zdjęć na Facebook oraz Facebook followers to świetny sposób do zwiększania popularności usług, produktów i treści. Zastanawiasz się, co jeszcze zrobić, by szybko zwiększyć zasięgi na Facebook?
Część osób zajmujących się content marketingiem pracowała zdalnie zanim jeszcze ta forma stała się tak popularna. Obecnie zazwyczaj zarówno copywriterzy, korektorzy, content managerowie, jak i inni specjaliści z branży, przyjeżdżają do siedziby firmy sporadycznie, a swoją pracę wykonują w domowym biurze. Ze względu na to, że spędzają w nim wiele czasu, powinni zwracać szczególną uwagę na jego ergonomię, a także dekoracje, które mogą wpływać na ich nastrój i efektywność. Na jakie ozdoby do domowego w biura warto postawić? Podpowiadamy.
Odwiedzając strony internetowe, każdemu zdarzyło się natknąć na mądrze wyglądające frazy łacińskie, które zapełniały konkretną przestrzeń tekstową. To Lorem Ipsum.
Na przestrzeni lat zmieniało się nastawienie klientów do strategii marketingowych, przechodziły również transformacje same koncepcje. Internet pozwalał na zwiększenie świadomości klienta wobec danego produktu. Niestety podczas strategii marketingowych popełniane są błędy - sprawdź czym jest duplicate content?
Branża motoryzacyjna to zarówno producenci samochodów, jak i punkty serwisowe, małe warsztaty, sklepy oferujące części i akcesoria. Każda z tych grup musi dotrzeć do klientów i przekonać do skorzystania z usług. W jaki sposób? Pomocny będzie skuteczny content marketing.
Teksty specjalistyczne to szczególny rodzaj tekstów, których pisanie wymaga przede wszystkim ogromnej wiedzy i zaangażowania. Zwykle traktują one o tematach, o których nie każdy może pisać jak np. hodowla przepiórek czy jarmuż i jego uprawa. Wobec tego jak pisać teksty specjalistyczne?
Pracując przy komputerze, wiele godzin spędza się na pisaniu na klawiaturze. Aby zwiększyć efektywność i poprawić szybkość pisania, warto nauczyć się pisania bezwzrokowego. Sprawdź, jak to zrobić.
Szukając pracy zdalnej, wiele osób trafia na zlecenia oferujące wynagrodzenie za przepisywanie tekstów. Zastanawiasz się nad takim zajęciem? Sprawdź, na czym polega transkrypcja i kto może ją wykonywać.
Redagowanie tekstu jest kluczowym etapem tworzenia treści. Zarówno w przypadku tekstów sprzedażowych, jak i eksperckich. Jakie błędy są poprawiane? Sprawdź, na czym polega redakcja i kto się nią zajmuje zawodowo.
Inbound marketing to skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów. Pozwala na zdobycie ich zaufania i zwiększa rozpoznawalność marki. Sprawdź, w jaki sposób zaplanować efektywną kampanię! Dowiedz się jak poznać i przyciągnąć nowych klientów do twojej marki.
System CMS pozwala zarządzać treścią umieszczaną na stronie internetowej. To rozwiązanie dla każdego, więc niezależnie od wiedzy i umiejętności można samodzielnie prowadzić portal. Sprawdź, jak wybrać najlepszy system dla swojej witryny!
Content manager każdego dnia buduje wizerunek wielu firm. Zarządzając kreatywnym zespołem, wpływa na wybory klientów. Sprawdź, na czym konkretnie polega praca na tym stanowisku i co trzeba zrobić, aby zostać content managerem.
Lokowanie produktu jest praktyką tak powszechną i zgrabnie umieszczoną w programach i serialach, że wiele osób w ogóle tego nie zauważa. Na czym polega ten zabieg marketingowy? Sprawdź, w jaki sposób można to robić!
Korekta tekstu wpływa nie tylko na jakość tekstu, lecz także na odczucia czytelnika. Jakość treści jest istotna i dopracowany musi być zarówno e-book poradnikowy, jak i opis produktu. Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w profesjonalnego korektora.
Paginacja jest niezbędna do efektywnego działania rozbudowanych witryn oraz sklepów internetowych. Sprawdź, w jaki sposób można ja wdrożyć i kto jej potrzebuje. Przekonaj się, w jaki sposób wpływa na działania content marketingowe.
Marketing szeptany jest wykorzystaniem znanych od pokoleń mechanizmów plotkowania i dyskutowania. Sprawdź, w jaki sposób można go wdrożyć jako element strategii marketingowej z wykorzystaniem contentu.
Pracownicy biurowi i wszystkie osoby na co dzień korzystające z komputera, mogą poprawić swoją efektywność nawet trzykrotnie. Konieczny jest jedynie test szybkiego pisania i darmowy kurs. Sprawdź i przekonaj się, jak wiele czasu można zaoszczędzić.
Szybkie pisanie to umiejętność potrzebna prawie każdemu. Nie wymaga dużych nakładów finansowych, a efekty są widoczne prawie natychmiast. Przekonaj się, w jaki sposób poprawić tempo pisania.
Zastanawiasz się, komu potrzebny jest korektor tekstu? Jeśli często popełniasz błędy lub publikujesz treści, sprawdź, czy nie powinieneś skorzystać z korekty. Dowiedz się, czym zajmuje się osoba na stanowisku korektora.
Pisanie bezwzrokowe to przydatna umiejętność, którą można zdobyć, poświęcając jedynie czas. Jeśli jesteś studentem, uczniem lub na co dzień korzystasz komputera, przekonaj się, czy możesz robić to szybciej.
Content marketing posiada wiele określeń takich jak strategia marketingowa, publikowanie treści czy marketing treści. Dzięki tekstom skierowanym do klientów można zyskać w nich zwolenników marki, którzy z czasem będą ją samodzielnie promować.
Teksty SEO, odpowiednio zoptymalizowane, potrafią błyskawicznie zwiększyć ruch na stronie. Co warto wiedzieć na ten temat? Jak tworzyć skuteczne teksty w sieci i jakich błędów unikać?
Czym jest long tail? Dobór odpowiednich słów kluczowych to podstawa marketingu internetowego. Wysoką pozycję w wyszukiwarce skutecznie mogą zapewnić frazy long tail. Jak je dobierać i optymalizować? Dlaczego to tak ważne w e-commerce?
Storytelling to w dosłownym tłumaczeniu opowiadanie historii. Ludzie zawsze ciekawi byli różnych historii, wysłuchiwania ich, czytania i oglądania. Aktualnie wykorzystuje się storytelling w marketingu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, w jaki sposób!
Na przestrzeni lat zmieniało się nastawienie odbiorców (klientów), przeobraziły się także strategie marketingowe, content. Część życia przeniosła się do internetu, który służy wszystkim, jako bank informacji, również o produktach, które chciałoby się kupić.
Zastanawiasz się, czym jest hashtag i w jakim celu się go używa? Zapewne miałeś już z nim do czynienia, szczególnie jeśli masz konto na Instagramie, Twitterze lub Facebooku. Co daje stosowanie hashtagów w sieci? Sprawdź!
Clickbait to zjawisko, które w sieci stało się niezwykle popularne. Każdy internauta choć raz dał się skusić chwytliwym nagłówkiem. Poznaj mechanizmy działania clickbaitu i dowiedz się, jak można go rozpoznać.
SEO copywriting to jeden z najważniejszych elementów content marketingu. Polega na tworzeniu wartościowych treści na strony internetowe. Teksty powinny być przyjazne dla odbiorców i dla wyszukiwarek internetowych. Jak dobry SEO copywriting zwiększy sprzedaż?
Jaką rolę odgrywają meta tagi? Nie trzeba być specjalistą SEO, by wiedzieć jak ważne są w pozycjonowaniu stron. Czym są znaczniki meta i jak ich używać bez dużej znajomości kodu html? Podpowiadamy, jak można łatwo wpływać na wyniki wyszukiwania.
Słowo kluczowe to ważne pojęcie w SEO copywritingu. Dobór odpowiednich słów kluczowych sprawia, że witryna pozycjonuje się wyżej w wynikach wyszukiwania i można zyskać więcej potencjalnych klientów. Jakich słów używać, by osiągnąć sukces? Sprawdź!
Opis kategorii to coś, na co wiele osób nie zwraca wielkiej uwagi. Tymczasem jest to bardzo pomocny element, jeśli chodzi o optymalizację witryny sklepu pod kątem SEO. Jak stworzyć poprawny opis kategorii? Podpowiadamy!
Opis produktu to podstawa, jeśli chodzi o tworzenie treści zoptymalizowanych pod SEO. Niestety, wiele osób zaniedbuje ten element strategii marketingowej. Jak stworzyć skuteczny opis produktu, który sprzedaje? Sprawdź już teraz!
Artykuł sponsorowany to popularny element strategii marketingowej. Odpowiednio napisany może zwiększyć zasięgi i wzmocnić pozytywny wizerunek firmy. Sprawdź wszystko, co warto wiedzieć o artykułach sponsorowanych!
Zastanawiasz się, jak powinien wyglądać idealny wpis na bloga? A może dopiero myślisz nad założeniem bloga? Jeśli masz swoją stronę internetową lub sklep, zdecydowanie jest to dobre rozwiązanie. W naszym tekście poznasz wszystkiego jego zalety.
Pytania i odpowiedzi, czyli inaczej Q&A, coraz częściej pojawiają się na stronach internetowych. Wykorzystywane są także do zbudowania zaangażowania odbiorców w mediach społecznościowych. Co to dokładnie jest i jak je stworzyć, żeby przyniosły najwięcej korzyści?
Posty na FB – temat znany, jednak wciąż wiele firm działa po omacku. Zdobycie zaangażowania fanów to wcale nie jest prosta sprawa. Zebraliśmy w jednym miejscu najbardziej praktyczne porady, które pomogą Ci tworzyć skuteczne wpisy na Facebooka.
Konkursy internetowe to coraz popularniejsze narzędzia, z których marki korzystają do swojej promocji. Dla klientów jest to świetna okazja do wygrania atrakcyjnych nagród. Jak organizować konkursy internetowe, żeby przyniosły jak najwięcej korzyści?
Webinar to pojęcie, które słyszy się coraz częściej. Najogólniej mówiąc, jest to rodzaj szkolenia przeprowadzonego w sposób online. Jeśli zastanawiasz się, na czym dokładnie polega, zapraszamy do lektury.
Podcasty od pewnego czasu stają się jednym z najpopularniejszych źródeł wiedzy i rozrywki. Jeśli jednak nie wiesz dokładnie, czym jest podcast i czy warto nagrywać tego typu treści, zapraszamy do lektury.
E-booki to elektroniczne czytniki książek, które zrewolucjonizowały współczesne podejście do czytania i noszenia dokumentów. Niewielka waga i kompaktowe rozmiary sprawiają, że e-book z łatwością zmieści się w torebce czy plecaku.
Zastanawiasz się, jak napisać artykuł? Jak każda forma wypowiedzi pisemnej artykuł ma swoją określoną strukturę i reguły, które porządkują tekst. Podpowiadamy, jak napisać angażującą treść, którą doceni odbiorca.