Krystyna Szczepańska

Dekoracje do domowego biura

Część osób zajmujących się content marketingiem pracowała zdalnie zanim jeszcze ta forma stała się tak popularna. Obecnie zazwyczaj zarówno copywriterzy, korektorzy, content managerowie, jak i inni specjaliści z branży, przyjeżdżają do siedziby firmy sporadycznie, a swoją pracę wykonują w domowym biurze. Ze względu na to, że spędzają w nim wiele czasu, powinni zwracać szczególną uwagę na jego ergonomię, a także dekoracje, które mogą wpływać na ich nastrój i efektywność. Na jakie ozdoby do domowego w biura warto postawić? Podpowiadamy.
lorem ipsum

Czym jest i skąd się wzięło Lorem Ipsum?

Odwiedzając strony internetowe, każdemu zdarzyło się natknąć na mądrze wyglądające frazy łacińskie, które zapełniały konkretną przestrzeń tekstową. To Lorem Ipsum.
duplicate content

Czym jest duplicate content?

Na przestrzeni lat zmieniało się nastawienie klientów do strategii marketingowych, przechodziły również transformacje same koncepcje. Internet pozwalał na zwiększenie świadomości klienta wobec danego produktu. Niestety podczas strategii marketingowych popełniane są błędy - sprawdź czym jest duplicate content?
Motoryzacja w Internecie

Content marketing w branży motoryzacyjnej – na co zwrócić uwagę?

Branża motoryzacyjna to zarówno producenci samochodów, jak i punkty serwisowe, małe warsztaty, sklepy oferujące części i akcesoria. Każda z tych grup musi dotrzeć do klientów i przekonać do skorzystania z usług. W jaki sposób? Pomocny będzie skuteczny content marketing.
jak napisać relację

Jak napisać relację?

Dziennikarstwo to niezwykle trudna i wymagająca branża, w której nie każdy może się odnaleźć. Niemniej jednak każdy może…
teksty specjalistyczne

Teksty specjalistyczne – jak je napisać?

Teksty specjalistyczne to szczególny rodzaj tekstów, których pisanie wymaga przede wszystkim ogromnej wiedzy i zaangażowania. Zwykle traktują one o tematach, o których nie każdy może pisać jak np. hodowla przepiórek czy jarmuż i jego uprawa. Wobec tego jak pisać teksty specjalistyczne?
storytelling

Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w marketingu?

Storytelling to w dosłownym tłumaczeniu opowiadanie historii. Ludzie zawsze ciekawi byli różnych historii, wysłuchiwania ich, czytania i oglądania. Aktualnie wykorzystuje się storytelling w marketingu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, w jaki sposób!
content

Dobry content marketing – definicja i zasady

Na przestrzeni lat zmieniało się nastawienie odbiorców (klientów), przeobraziły się także strategie marketingowe, content. Część życia przeniosła się do internetu, który służy wszystkim, jako bank informacji, również o produktach, które chciałoby się kupić.
hashtag

Czym jest hashtag i do czego służy?

Zastanawiasz się, czym jest hashtag i w jakim celu się go używa? Zapewne miałeś już z nim do czynienia, szczególnie jeśli masz konto na Instagramie, Twitterze lub Facebooku. Co daje stosowanie hashtagów w sieci? Sprawdź!