Krystyna Szczepańska

Motoryzacja w Internecie

Content marketing w branży motoryzacyjnej – na co zwrócić uwagę?

Branża motoryzacyjna to zarówno producenci samochodów, jak i punkty serwisowe, małe warsztaty, sklepy oferujące części i akcesoria. Każda z tych grup musi dotrzeć do klientów i przekonać do skorzystania z usług. W jaki sposób? Pomocny będzie skuteczny content marketing.
jak napisać relację

Jak napisać relację?

Dziennikarstwo to niezwykle trudna i wymagająca branża, w której nie każdy może się odnaleźć. Niemniej jednak każdy może…
teksty specjalistyczne

Teksty specjalistyczne – jak je napisać?

Teksty specjalistyczne to szczególny rodzaj tekstów, których pisanie wymaga przede wszystkim ogromnej wiedzy i zaangażowania. Zwykle traktują one o tematach, o których nie każdy może pisać jak np. hodowla przepiórek czy jarmuż i jego uprawa. Wobec tego jak pisać teksty specjalistyczne?
storytelling

Czym jest storytelling i jak go wykorzystać w marketingu?

Storytelling to w dosłownym tłumaczeniu opowiadanie historii. Ludzie zawsze ciekawi byli różnych historii, wysłuchiwania ich, czytania i oglądania. Aktualnie wykorzystuje się storytelling w marketingu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, w jaki sposób!
content

Dobry content marketing – definicja i zasady

Na przestrzeni lat zmieniało się nastawienie odbiorców (klientów), przeobraziły się także strategie marketingowe, content. Część życia przeniosła się do internetu, który służy wszystkim, jako bank informacji, również o produktach, które chciałoby się kupić.
hashtag

Czym jest hashtag i do czego służy?

Zastanawiasz się, czym jest hashtag i w jakim celu się go używa? Zapewne miałeś już z nim do czynienia, szczególnie jeśli masz konto na Instagramie, Twitterze lub Facebooku. Co daje stosowanie hashtagów w sieci? Sprawdź!