Odwiedzając strony internetowe, każdemu zdarzyło się natknąć na mądrze wyglądające frazy łacińskie, które zapełniały konkretną przestrzeń tekstową. To Lorem Ipsum.
Na przestrzeni lat zmieniało się nastawienie klientów do strategii marketingowych, przechodziły również transformacje same koncepcje. Internet pozwalał na zwiększenie świadomości klienta wobec danego produktu. Niestety podczas strategii marketingowych popełniane są błędy - sprawdź czym jest duplicate content?
System CMS pozwala zarządzać treścią umieszczaną na stronie internetowej. To rozwiązanie dla każdego, więc niezależnie od wiedzy i umiejętności można samodzielnie prowadzić portal. Sprawdź, jak wybrać najlepszy system dla swojej witryny!
Storytelling to w dosłownym tłumaczeniu opowiadanie historii. Ludzie zawsze ciekawi byli różnych historii, wysłuchiwania ich, czytania i oglądania. Aktualnie wykorzystuje się storytelling w marketingu. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, w jaki sposób!
Na przestrzeni lat zmieniało się nastawienie odbiorców (klientów), przeobraziły się także strategie marketingowe, content. Część życia przeniosła się do internetu, który służy wszystkim, jako bank informacji, również o produktach, które chciałoby się kupić.
Zastanawiasz się, czym jest hashtag i w jakim celu się go używa? Zapewne miałeś już z nim do czynienia, szczególnie jeśli masz konto na Instagramie, Twitterze lub Facebooku. Co daje stosowanie hashtagów w sieci? Sprawdź!
Clickbait to zjawisko, które w sieci stało się niezwykle popularne. Każdy internauta choć raz dał się skusić chwytliwym nagłówkiem. Poznaj mechanizmy działania clickbaitu i dowiedz się, jak można go rozpoznać.