Nowe reakcje oraz like na fanpage bardzo pomagają zwiększyć zasięgi na Facebooku.
Facebook – siła mediów społecznościowych
Facebook był kiedyś platformą używaną głównie do wrzucania zdjęć, filmów z wakacji i prowadzenia rozmów ze znajomymi. Teraz służy on już nie tylko do rozrywki, ale również do reklamowania produktów i usług. Platforma jest wykorzystywana zarówno przez małe biznesy, jak i wielkie korporacje. Każdego dnia miliony użytkowników z całego świata korzysta z platformy, a wśród nich zawsze można znaleźć odbiorców naszej twórczości albo potencjalnych klientów. Usługi Facebook pozwalają dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów, co przekłada się na większe zyski! Lajki do posta lub zdjęcia na Facebook to jeden z najlepszych sposobów na zyskanie popularności.
Jak szybko zwiększyć zasięgi na Facebook?
Zwiększać zasięg postów możemy na różne sposoby. Możemy publikować posty w komentarzach na innych fanpage’ach, poprzez publikowanie treści na grupach, w zaprzyjaźnionych miejscach. Warto też zadawać pytania w poście. Czytelnicy posta będą komentować, a Ty dzięki temu docierać do nowych użytkowników lub potencjalnych klientów. Pamiętaj też, że Facebook docenia unikalne treści. Dopracuj każdy post na FB. Daj swoim odbiorom wartość. Pokocha ją algorytm Facebooka, pokocha ją użytkownik portalu i kto wie, być może nawet zdecyduje się udostępniać /opublikować twój wpis na swoim wallu.
Pamiętaj też, że jakość jest ważniejsza, niż ilość – Facebook chce prezentować swoim użytkownikom ciekawe treści, które sprawią, że spędzą na tym portalu jeszcze więcej czasu. Dlatego docenia wpisy spełniające ten cel. Innymi słowy, nie zasypuj swoich fanów nudnymi zdjęciami czy mało atrakcyjnymi, typowo reklamowymi wpisami. Pomyśl lepiej, co może ich zainteresować, co będzie wartością dodaną w ich życiu.
Reakcje na Facebook – ruch w mediach społecznościowych
Wskaźnikiem, który odpowiada za ocenę popularności komentarza na platformie, są lajki na fanpage Facebook pod komentarzem. Ilość polubień danego komentarza jest niezależna od ilości polubień pod postem na FB i jest wykorzystywana do sortowania w tak zwanym rankingu komentarzy. Co to oznacza w praktyce? Oznacza, że komentarz z bardzo dużą liczbą polubień uznawany jest przez serwis za najlepszy i Facebook domyślnie będzie go wyświetlać na samej górze, dzięki czemu zobaczy go znacznie więcej osób.
Druga z usług to reakcje FB. Osoby, które decydują się zakupić reakcje Facebook, robią to ze względu na szybką możliwość podnoszenia zasięgu posta albo objęcia przewagi w konkursach na platformie. Reakcje na Facebook są ważną funkcją dla osób interesujących się marketingiem, ponieważ dają możliwość sprawnego dotarcia do nowych potencjalnych odbiorców. Takie działanie pozwoli wypromować fanpage i zdobyć więcej obserwujących, a nawet klientów w sklepach internetowych.
Takie zabiegi podnoszą zasięg posta, a co za tym idzie – docieranie do nowej grupy odbiorczej. Dzięki udostępnieniom ludzi, którzy chcą brać udział w konkursie, firma organizująca konkurs może szybko wypromować fanpage na Facebooku. Jak widać, reakcja to potężne narzędzie, które – umiejętnie wykorzystane – może przynosić wiele korzyści i zwiększyć zasięg postów.
Materiał promocyjny.