Rozwój osobisty, efektywne zarządzanie oraz wykorzystanie nowoczesnych narzędzi to kluczowe aspekty sukcesu w biznesie. Poniżej przedstawiamy trzy inspirujące książki dla managera, które pomogą Ci stać się bardziej świadomym liderem, kreatywnym innowatorem oraz mistrzem automatyzacji marketingu.
Najlepsze książki o zarządzaniu dla managerów
Poznaj pozycje, które rozwiną Ciebie jako managera i usprawnią pracę Twojego zespołu.
„Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes” – Jeremy Utley i Perry Klebahn
Ta książka to praktyczny przewodnik po metodzie generowania pomysłów o nazwie ideaflow. Utley i Klebahn, eksperci z renomowanego d.school, pokazują, jak przezwyciężać bariery kreatywności oraz wykorzystywać nieoczywiste inspiracje w codziennej pracy.
Czym jest ideaflow?
Ideaflow to liczba pomysłów, które jednostka lub zespół są w stanie wygenerować w określonym czasie. Im wyższa ideaflow, tym większe szanse na osiągnięcie innowacyjnych rezultatów – dokładnie jak w firmach takich jak Apple czy Pixar.
Co znajdziesz w książce?
Autorzy przedstawiają narzędzia pozwalające na:
- pokonywanie pułapek myślowych,
- poszukiwanie inspiracji w nietypowych miejscach,
- projektowanie eksperymentów i uwalnianie twórczego potencjału zespołu.
„Ideaflow” nie tylko uczy, jak stać się innowatorem, lecz także inspiruje do systematycznego doskonalenia swojej kreatywności.
„Świadomy lider” – Witold Kowalski
W świecie zmiennych warunków biznesowych autorefleksja i rozwój kompetencji managerskich są kluczowe. Witold Kowalski, mentor i konsultant z wieloletnim doświadczeniem, wskazuje drogę do efektywnego i świadomego przywództwa.
Dlaczego warto przeczytać tę książkę?
- Porusza ona tematy związane z zarządzaniem zespołem i firmą, uwzględniając nowoczesne wyzwania, takie jak rozwój sztucznej inteligencji czy walka z toksycznym środowiskiem pracy.
- Proponuje praktyczne narzędzia, które pobudzają autorefleksję oraz pomagają dokonywać lepszych wyborów w życiu i biznesie.
Witold Kowalski przedstawia w tej książce dla managera również realne przykłady oraz inspirujące historie, które pomagają liderom odnaleźć swoje miejsce w dynamicznie zmieniającym się świecie.
„Marketing automation krok po kroku” – Łukasz Kosuniak
Automatyzacja marketingu to przyszłość efektywnych działań sprzedażowych i promocyjnych. Łukasz Kosuniak w swoim kompleksowym przewodniku tłumaczy, jak skutecznie wdrożyć narzędzia marketing automation (MA) w firmie, unikając kosztownych błędów.
Czego się nauczysz?
- Jak dobrać odpowiedni system MA i zintegrować go z procesami biznesowymi.
- Jak zaplanować kampanie generujące leady oraz usprawnić działania posprzedażowe.
- Jak korzystać z gotowych szablonów procesów, które pomogą Ci w codziennej pracy.
Książka Kosuniaka to prawie 500 stron praktycznych wskazówek oraz autorska metodyka GPS (Goals, Processes, Skills), dzięki której automatyzacja marketingu stanie się bardziej przystępna i efektywna.
Jakie książki o zarządzaniu wybrać?
Jeśli szukasz książek, które pomogą Ci lepiej zarządzać zespołem, rozwijać innowacyjność lub usprawniać działania marketingowe, powyższe pozycje są dla Ciebie.
W ten sposób zyskasz nowe spojrzenie na przywództwo, kreatywność oraz narzędzia – zaczniesz osiągać o wiele więcej w krótszym czasie.
Treść promocyjna