Rynny-bryza.pl – nowa jakość zamówienia

Portal ekspercki może sprzedawać. Dowodem na to jest portal rynny-bryza.pl, który dzięki intuicyjnemu formularzowi zamówienia, użytecznej treści, generuje wartościowy ruch.

Cel: uproszczenie wyceny i zamówienia skomplikowanych produktów

Za główny cel postawiliśmy sobie stworzenie:

  • prostego, przejrzystego i intuicyjnego dla użytkownikaformularza zamówienia systemu rynnowego. Formularz miał ułatwiać użytkownikowi sposób kompletowania pojedynczych lub wszystkich elementów systemu rynnowego. Zakup miał być szybki, bezproblemowy, łatwy i przyjemny.

Sprzedajesz wtedy, gdy dajesz klientom szybkie i łatwe rozwiązania

Inne cele:

  • Budowa eksperckiego portalu przynoszącego realny zysk, mocno wspierającego sprzedaż na sklepie. Bogatego w eksperckie porady, rzetelne instrukcje, wyczerpujące informacje o produkcie – jako odpowiedź na potrzeby i zapytania użytkowników.
  • Stworzenie portalu z fachową pomocą doradców, ekspertów, z naciskiem na profesjonalny kontakt.
  • Dopracowanie graficzne strony, nowoczesny design – atrakcyjny dla wymagających użytkowników.

Ekspercki portal uczyni Cię fachowcem, a fachowcy sprzedają najwięcej

Działania: strategia, realizacja i promocja

Strategia

Wyszliśmy od analizy produktu, rynku, konkurencji i grupy docelowej. Na jej bazie opracowaliśmy strategię, która pozwoliła nam rzetelnie przygotować się do zaprojektowania zawartości użytecznej dla odbiorcy i zgodnej z wytycznymi Google oraz SEO. Tak powstał jakościowy content – będący odpowiedzią na pytania potencjalnych klientów i propozycją gotowych rozwiązań.

Jakościowy content to efekt przemyślanej, kilkuetapowej pracy

Realizacja

  1. Wdrożyliśmy formularz zamówieniowy – 3 proste kroki: z wyborem systemu, koloru i opcją wpisywania liczby sztuk poszczególnych elementów systemu.
  2. Wykorzystaliśmy schemat ilustrujący rozłożenie poszczególnych elementów systemu rynnowego – umożliwiający zrozumienie funkcji każdej jego części (po samej nazwie i zdjęciu trudno sobie to wyobrazić).
  3. Zintegrowaliśmy formularz z koszykiem na sklepie – po wysłaniu wypełnionego formularza klient przechodzi od razu do koszyku na sklepie, gdzie otrzymuje końcową wycenę i może dokonać ostatecznego zakupu.
  4. Wdrożyliśmy pełny content na stronę – użyteczne treści, fachowe porady, instrukcje itd., atrakcyjną grafikę, edukacyjne infografiki, funkcjonalności – jednym słowem wszystko, co służy użytkownikowi jako wartościowa treść.

Portal ekspercki wdrożyliśmy na platformie WordPress. 

Sprawdź naszą ofertę: Wdrożenia WordPress»

Formularz zamówienia systemy rynnowe Bryza

Promocja

Wartościowy content na portalu eksperckim zawsze promujemy tam, gdzie jest jego grupa docelowa, zainteresowana tym contentem. W tym przypadku były to portale remontowo-budowlane, najpopularniejsze fora budowlane – na których użytkownicy szukają produktów i rozwiązań problemów.

Na promocję złożyły się następujące działania:

  • Promocja marki i produktów (wizytówki na popularnych portalach budowlanych, tworzenie kont firmowych, zamieszczanie wartościowych wpisów, zdjęć produktów, działania na tematycznych forach).
  • Dystrybucja wartościowej treści (przedruki artykułów na portalach, artykuły sponsorowane, gościnne wpisy na blogach, działania prosprzedażowe na tablicach ogłoszeń, prezentacje SlaidShare).
  • Promocja w Social Media.

Jakościowy content to efekt przemyślanej, kilkuetapowej pracy

Wynik: wzrost sprzedaży, wysoka pozycja

Portal ekspercki generuje wartościowy ruch – na stronę trafiają osoby zainteresowane produktem, które finalizują zakup. Użyteczny content dostosowany do potrzeb określonej grupy docelowej eliminuje bezwartościowy ruch osób nie zainteresowanych produktem.

  • W miesiącu portal generuje 896 sesji.
  • Ze 128 osób trafiających na sklep – 7 dokonuje zakupu.
  • Średni czas na stronie – 2 minuty.

Statystyki dotyczą okresu od 7 sierpnia do 8 września

Portal ekspercki zajmuje wysoką pozycję w wyszukiwarce na najpopularniejsze frazy – za sprawą wartościowego contentu. Nie stosujemy tradycyjnych metod pozycjonowania, nasza taktyka polega na dopracowaniu użytecznej dla odbiorcy treści – która pozycjonuje się sama – wysoka jakość jest doceniana przez Google wysoką pozycją.

  • Rynny Bryza opinie – 1 strona, 2 pozycja.
  • Rynny Bryza kolory – 1 strona, 4 pozycja.
  • Rynny Bryza – 1 strona, 7 pozycja.
  • Rynny Bryza ceny – 1 strona, 9 pozycja.

Portal ekspercki może generować więcej wejść niż sam sklep