Marketing dla ikony stylu – marki Puccini

Content marketing to kolejny etap współpracy z prestiżową marką Puccini, mający na celu wzrost ruchu i sprzedaży poprzez stworzenie i promocję serwisów z wartościowym contentem.

Opracowaliśmy pierwszy element i-Ekosystemu – miniserwis poświęcony ekskluzywnym walizkom podręcznym. To najlepiej rokujący produkt marki. Analiza pozwoliła nam wytypować najczęściej wyszukiwane frazy, na które jak się okazało sam sklep nie był wyświetlany w wynikach wyszukiwania. To nakreśliło nam drogę podczas tworzenia struktury strony. Skupiliśmy się na contencie pożądanym przez użytkowników, na najczęściej wyszukiwanych zagadnieniach, zadawanych pytaniach i poruszanych problemach na forach.

Nasza strategia content marketingowa

Nasza strategia content marketingowa polega na pozyskaniu klientów, dzięki interesującym go treściom, które poszukuje. Dlatego na poszczególnych stronach skupiliśmy się na:

  • Wymiarach walizek spełniających wymogi większości linii lotniczych, w tym najpopularniejszych: Wizzar, Ryanair, Lot, Easyjest, Lufthansa.
  • Opiniach o podręcznym bagażu do samolotu (wartościowe opinie użytkowników popularnych forów podróżniczych – obiektywne, bez reklamy).
  • Eksperckich poradach (wpisy odpowiadające na najczęstsze zapytania podróżników: jakie walizki wybrać do samolotu, jakie rzeczy można przewozić w bagażu podręcznym itp.).
  • Instrukcji doboru walizki (większa część strony głównej poświęcona jest temu ważnemu zagadnieniu).

 

STRONA GŁÓWNA – odpowiadająca na najczęstsze pytania użytkowników

Strona produktowa walizki podręczne Puccini

STRONA Z WYMIARAMI WALIZEK

Wymiary walizek strona produkowa

 

STRONA Z OPINIAMI

Strona z opiniami walizki Puccini

 

BLOG Z EKSPERCKIMI PORADAMI

Eksperckie porady walizki Puccini

 

Na bieżąco dodawane wpisy blogowe, jak i cały serwis będą promowane w ramach działań content marketingowych. Jesteśmy w trakcie dystrybucji wartościowego contentu w grupach docelowych, w różnych miejscach w sieci. Skupiamy się na prezentacjach, katalogach, portalach branżowych, tematycznych, forach i grupach dyskusyjnych – docieramy wszędzie tam, gdzie czeka na nas potencjalny Klient.

Za cel postawiliśmy sobie:

  • Sprowadzenie ruchu z wysokiej jakości serwisu na sklep.
  • Generowanie konwersji ze sprowadzonego ruchu.
  • Wsparcie pozycjonowania sklepu na określone słowa kluczowe.

Jesteś zainteresowany content marketingiem? Zależy Ci na stworzeniu serwisu z atrakcyjną i przydatną treścią, która przyciągnie Klientów? Skontaktuj się z nami.